Internship IJM, Verenigde Staten - Reisverslagen van Henri K - WaarBenJij.nu Internship IJM, Verenigde Staten - Reisverslagen van Henri K - WaarBenJij.nu

Internship IJM, Verenigde Staten

Strijden voor recht bij de afdeling Veldoperaties Zuidoost-Azië op het HQ van IJM in Washington, DC.

25 April 2015

16 Maart 2015

Van probleemanalytisch naar oplossingsgezind

07 Maart 2015

Alles wat je moet weten over DC (en meer)
Henri

Welkom! Via deze blog hoop ik jullie op de hoogte te houden van mijn werk en belevenissen in Washington, DC. 'DC' staat voor District of Columbia, en via deze afkorting wordt onderscheid gemaakt tussen de Amerikaanse hoofdstad Washington in de staat Columbia, en de staat Washington ergens in het westen van de States. Meestal wordt de stad kortweg aangeduid met 'DC'. Dat zal ik in het vervolg ook doen. In deze stad ga ik stage lopen bij de non-profitorganisatie IJM. Op de website ijmnl.org wordt IJM's doel als volgt omschreven: "bewijzen dat gerechtigheid voor de armen mogelijk is". De komende maanden hoop ik jullie te laten zien hoe dit concreet in zijn werk gaat. Voor gerechtigheid, for justice, let's go!